Mål, mål, mål

åhh länge sedan jag skrev nu ..... Hemma iallafall från Wales vilket är helt underbart!
Skolan börjar på torsdag vilket känns helt okej faktiskt . Ny klass och allt så det är bara att köra på:P
Så länge folk inte håller på med mig är det lungt... pallar inte med idioternas kommentarer liksom någon gång får det vara nog.
men vafan det skiter väll dem i!
Ridningen måste jag ta tag i nu banemig!
Iallafall kolla med Lina om jag kan rida för henne. för vill komma någonstans med min ridning nu..
Och så fort jag får pengar så blir det hål i naveln och träning !!

Så mycket mål har man nu men i slutändan är det värt det .
har även kommit på vad jag tror jag vill bli ... psykolog
tror faktiskt jag hade passat till det

Adios(F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0