skola på g

Ja gud nu händer det grejer!
om jag kan få ihop skjuts så ska jag tävla Bellman den 6 september tack vare Cynthia. Känns gött:D Känns jävligt gött faktiskt :D
Har snackat med Sari och ska prova att rida på hanns lektion och sedan går jag se....
Och ja nu går man i L2 hahaha , känns jävligt wierd faktiskt ... vet inte vad jag tycker om klassen men har iallafall Felicia, Isabell, Anna och Herolinda<3

Kaninungarna växer och växer! vill inte sälja dem men är illa tvungen :'(

Men ja får väll se hur det blirmed skolan nu för jag måste verkligen kötta!
på torsdagar har jag : italienska,engelska,tyska Och retorik... liksom bara språk!
sjukt jobbig dag!!

men ja får se hur det blir
Yeah!
pimp my bike Gella ;)
Full fart kanonkul Cynthia :P

(F) //Josefin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0