God Jul(F)

idag kommer Elin hem ifrån Irland och förhoppningsvis stannar hon nu ett tag.
Mitt huvud är fullproppat på olika tankar:(
Vad jag ska göra i Nyår, hur jag känner för vem, kommer pengarna att räcka till Stockholm?
Just nu vil jag bara fira nyår, ett nytt år med nya möjligheter!
En alltid så sentimental men härlig känsla när året tar sin början.

Jul är det nu i veckan också ja :O Känns jätte konstigt!
Ingen snö så långt ögat kan nå! och ja man är väll allt för stressad för att hinna känna ngn julkänsla.....

Jag är så jävla besviken på dig! Du ska kalla dig min kompis ^o) Snälla! Din självupptagna idiot säger jag bara!

Vad händer på  nyår allihopa?

Kärlek <3

Nytt år nya möjligheter


God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0