Ridning igen?

Blev så himla glad igår! Rebecca hörde av sig om en häst som hon sa behöve ridas. Glad som fasiken blev jag men nu idag sitter jag och funderar över om jag kommer att klara av honom. Av vad jag har förstått så är han väldigt stark.....
Men får se , ska provrida honom idag..
Ni får hålla tummarna för mig hhahhaha , det finns en stor risk att jag ramlar av (Y)jag brukar göra det
Ahh nu vill jag prata med Robert för han peppar alltid en! kom igen nu Josefin du fixar det här ..
Jo men det ska nog gå bra, känner mig lite skizo för tillfället men aja..
Vad händer annars då? Jo jag är piss förkyld, bättre idag i alla fall(Y) och har sovit hela natten :D Skönt som fasiken!

Elin är hemma från Irland! WOHO!!!! och ja nu förstår du vad jag menar eller hur Elin..
Ett helvete jag inte önskar ngn men tyvärr fick du också uppleva det ...

Och lyssna för helvete på Nick Pitera om ni har tid! Han är grym!

http://www.youtube.com/watch?v=D6ioIZpBkT8&feature=related

Ha det gött allihopa!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0