Stressigt värre

Ja jag måste verkligen bli bättre på att blogga helt seriöst!
Det är ju faktiskt egentligen rätt skönt att få skriva av sig :)


Nu för tillfället känns allting jätte stressigt!
Kista kanske inte blir av , men förhoppningsvis så kan daria låna Ems bil.
Pga. att Michelle och Jasse har fått RVHD så kan de inte inte åka upp till Kista som planerat , men usch ja det är verkligen super hemskt att de har drabbats av RVHD. Kaninerna bara dör på flräcken:(
men nog pratat om det ..

På nyår är tanken att jag åker hem till Lojs i Vittsjö , vilket blir hel najs! Hoppas på en hel skön kväll! Klänning och sådant är redan fixat thank god!


och så tänkte jag ha skor till det med :P

Så det blir nog bra , men ja allt känns lite rörigt nu bara..

Var rätt kul igår kväll faktiskt för jag vara inne på lunar en sväng och fick kontakt med Tobbe igen
Har inte träffat den nissen på år och dar( en gammal kompis till min bror) ja så vi snackade lite och så och var helt klart najs!

Ja nu sitter man här  en ..ja vad är det för dag? tisdag? ah det kan nog stämma hahahaha
Ja lagom förvirrad är man :P

Nej idag vill jag göra ngnting! borde egentligen inte med min rövförkylning men jag kan ju faktiskt ta det lungt :P (A)

Nej nu ska jag , ja vad ska jag ...jo jag borde gå ut med kaninerna

Så nu ska jag ta mig i kragen

Adios!(F)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0