"Are you going to help him or just stand there?"

Ja da var denna dagen over tack och lov!
Blev javligt siggigt idag da jag bad om att fa stanna pa farmen pa sondag istallet for att ga pa showen..
Forst verkade det helt okej anda, jag visste att det inte var populart men sa fort ag lamnade rummet horde jag att dem borjade prata om mig. " Joe kommer inte med for hon kommer bli for trott for resan da" ( inte trevlig ton direkt), sa fort jag kommer in i rummet igen da gar de over till att praa walsiska och jag tankte bara jaha da var det inte sarskilt okej da.
Sa hade angest hela dagen och gick och spannde mig sa kande tillslut att jag borjade bli yr sa forstod att jag har lyckats knacka mig igen...
Ja han sa ocksa att jag var ju bara 16 och han visste inte om jag klarade mig sjalv, liksom DAH!!!!!!
Men ska fan inte pa nagon utstallning icke!
Emma hamtar mig sedan pa kvallen antagligen, vid nio for hon ska pa sjukhuset forst men ja..... hoppas hon kommer tididgare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0