"I have never met a girl like you"

Ja fyfan vilken dag!Ingenting gar som det ska!!
Fick en rejal utskallning idag(igen) nar vi skulle vaga faren visste jag inte vart jg skulle gora av mig sa jag stod och vantade pa att jaga in fler far.... Da ser jag hur owen ramlar och far stangslena over sig men han verkar okej och ingen annna hjalpte honom sa jag stod kvar.
da javlar gick han igang och borjade skrika att jag var helt javla otrolig och att han aldrig har traffat nagon som mig och att alla andra jobbade men jag bara stod+ att jag inte verkade vara intresserad av nagonting alls over huvudtaget och aterigen skrek han att han aldrig nagonsin har traffat nagon som mig.
ar sa javla trott pa den gubbjavlen och hanns javla kommentarer! Sedan ska han vara trevlig igen liksom DAH! vad fan tror han? var helt bolfardig och tankte att fan pa mandag behover jag aldrig mer traffa honom aldrig mer!

Take me Home where I belong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0