AHHHH!

Idag borjade dagen som vanligt med fodring klockan 8, Owen blev lite irriterad pa mig for att jag tog lite tid pa mig.
Sedan var det frukost , Rubbie och Emma kom da tack och lov. men det har var tyvarr Rubbis sista dag! Tack for allt tjejen!<3
Vi borjade tomma boxarna efter frukosten och trimma+tvatta hastarna.
Var en havlt dalig dag idag , madde allmnt skit och ville bara hem.... Kom att tanka pa att Christel skulle till Wales nu i juli sa smsade och fragade nar det var. Fick tillbaka datumen och fragan om jag hade hemlangtan, skrev tillbaka att det hade jag och skulle fraga Owen om jag far aka hem tidigare.
Nu har Christel ringt en van som ska kolla upp om det finns nagot arbete nagon annanstans:D Bless You Christel *Peace*. Hon har aven pratat med min mamma och hon sa ja. Sa halv 8 ska min fader och moder ringa sa far se hur det blir..

Imorgon ar jag ensam i stallet kanns halt fro javligt men far gora mtt basta....
har fatt tva lappar med fodringen pa tack och lov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0