Blogg var det ja...

Da jag sitter i Wales sa kan jag inte skriva alla bokstaver sa ni far ha overseende med det.
Pa kvallarna nu sa har jag typ ingenting och gora sa ja varfor inte fixa  blogg sa far mna ur sig det mesta med.

Akte for en dryg vecka sedan nu och alla bara sager till mig att ha tala mog och sta ut for jag kommer angra mig och jag aker hem osv. Men vet ni vad? Ni vet inte ett skit! inte ett jotta, for ni har absolut ingen aning om vad jag gar igenom har...

och det har med att dra till sig tittare pa bloggen det skiter jag i sa om ni inte vill lasa det jag skriver fine! men inga idiot kommentarer tack.

na vart var jag nu.. ahh just det ja wales som sagt.. Dem ar trevliga och sa har men owens skrikande orkar jag inte med!
liksom snalla ga pa yoga eller nagot for att hantera din ilska!

Saknar faktiskt mitt Vinslov valdigt mycket... Det trodde jag inte jag skule gora men nu uppsattar jag verkligen mitt hem:)

Nar jag kommer hem ska jag.....

*Festa med dem basta!
* Umgas med Sandra den sista tiden!
* Dra ihop en tjejkvall!
* Dra hem till Sabina fulllastad med glass och popcorn+film
* Umgas med djuren till 100%
* Ga en langrunda med Johan
* Ga pa secondhand med Johanna



Livet ar allt for allt for kort for att slosas bort
Chansningar man tar varje dag
Tar steget och hoppas pa det basta
Och det gar bra for de flesta
Dock ar livet aven svart
Nagon vi inte far glomma bort
Sa se dig om nasta gang
Du tanker ta den chansningen, det steget
For det kan vara ditt storsta misstag nagonsin

//Josefin Svensson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0