Ha mig inte som dröm när jag vill vara din verklighet

´Ja här rullar allt på...Skolan har börjat och allting går tillbaka till det gammla vanliga
Får börja rycka upp mig då jag går runt och deppar hela tiden.... över vad deppar jag då?
Mest skolan, att jag känner mig ensam och lagom misslyckad.
Är så trött på att bli sårad att jag snart inte orkar försöka mer....
Vill bara hitta en kille som kan älska mig för den jag är..
Är det för mkt begärt??tydligen..
Allting har verkligen blivit upp och ner, ingenting känns rätt längre
Hade så gärna bara velat vrida tillbaka klockan till sommaren 06!
Där jag träffade världens bästa människor och upplevde the moment of my life! Hastings i mitt hjärta eller vad säger du Robert;)
Wales den här sommaren blev ju en jävla flopp som alla vet! Får ta och börja bearbeta den resan nu..
nej idag är det söndag så då blir det depp så  ni får ursäkta(F)


saknar ridningen som fan!!!!! börjar undra om jag gjorde fel val....
han var ju rätt tråkig att rida, trevlig men tråkig...
Men gud vad jag saknar att bara kunna sträcka ut på en äng, jag och Bellman<3
<3


See ya !
<3


Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

Svar; kul att du gillar bloggen!

Alltid kul att höra :)



Sköt om dig!

2009-02-21 @ 23:32:57
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0