Nyår!

Ja vad gjorde jag för skit den här kvällen då? För jag måste ju bara skämma ut mig alltid!

kort sammanfattning kommer här:
Jag och Louise fodrade hennes häst för att sedan dra hem och göra oss iordning.
10 år senare i en annan del av köping är Louise klar så då ska vi dra på en förfest.
Resultatet av det ja vi hann bara komma dit så skulle vi åka till en annan förfest direkt.
Efter en del dricka så började jag komma igång och började då dansa lite och kritisera deras musik smak.
Ett toalettbesök slutade med deep conversation, jag, Lojs och Lisa behövde gå på dass så vi gick in allihopa. Louise låg i badkaret och ja gud vet vad hon gjorde !:P
Lisa frågade om råd hur hon skulle göra med ngn tjej och ja 10 år senare staplade vi ut.




Louise fick mig att fråga en kille:
"Do you want to fuck me with a stick backwards?"
"Sorry I don't have a stick but I can do it any way"
Resten vad han sa kommer jag inte ihåg och tur är väll det!



oj nu hoppade ju jag över en massa:P
Jag och Louise drog till festen före de andra.
Louise K mötte upp oss och sedan var det full rulle:P
Mycket dansande! Hittade även en glad Gabriella:D
På ngt vis så hamnade jag hos ngn kille, han måste ha skuttat in i högen bland alal tjejer....
Ja i alla fall ..
Kvällen gick åt till att dansa, kissa och leta efter Louise som försvann spårlöst hela tiden:P
Träffade även Yasse där vilket var hel najs!
Snart ramlade folket från förfesten också in och Louise var fortfarande och studsade rundor ngnstans:P
Lånade Mathias telefon för att ringa henne med svarar hon? icke sa nicke!
Tillslut hittade jag henne så vi drog hem igen.
Hängde inte riktigt med på vad det var som hände Louise men någonting om en smäll i huvudet det har jag förstått:PEn ledsen Louise fick vi med oss hem i alla fall:(


Blev lojs på bättre humör då? jadå:D
De försvann en stund när vi kom hem, kommer inte ihåg vad de skulle men de åkte i alla fall iväg i bilen.
Kvar finns jag,Kalkonen,Gucci och Bobby
Och trött som jag var bestämmde jag mig för att slagga med Gucci på golvet(hunden)
Så när de kommer hem ligger jag krälandes på golvet , med en golvmopp:P
jag såg inget konstigt i det men tydligen så såg jag rätt rolig ut.
Kalkon blev det i alla fall att käka och ja jag antar att jag pratade den del(A) big surprise!
Varje mening avslutade jag med att kalkon med sås var väldigt gott!
Sedan badade vi Jacuzzi eller hur det stavas:P skönt som fasiken var det!
Blöt och nöjd ;) hahhahahhaha var bara tvungen :P så gick vi in för att lägga oss .
Men jag kunde såklart inte sluta prata och Louise kunde inte sluta garva!
Vid fyra tiden babblade jag om att glass hade varit rätt gott eller i alla fall popcorn:P
vid 7 tiden var jag uppe igen för att snyta mig vilket resulterade i näsblod(Y)
Så jag låg på golvet utanför rummet med en pappersbit upp pregad i näsan, samtidigt som katten antastade mig!!
Mycket sömn blev det inte !



Aja det var dne kvällen :P
Nu är det 2009:D!!!

Adios (F)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0